Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Amber Alert!! Ένας πατέρας ψάχνει το παιδί του!


Ε Π Ε Ι Γ Ο Ν!!!!!! ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ !!!

" ...Η αγωνία μου μεγαλώνει χωρίς σημεία ζωής της κόρης μου και οι ώρες περνάνε...

Η κόρη μου είναι αλλεργική και αν της δώσουν κάτι κινδυνεύει η ζωή της. Κάνω έκλυση όποιος ξέρει κάτι να επικοινωνίσει με τις Αρχές ή με μένα στον αριθμό 6937128800 για την απαγωγή της ανήλικης κόρης μου. Σας ευχαριστώ όλους μέσα από τη καρδιά μου..." 


Iordanidis Makis,
https://www.facebook.com/iordanidis.makis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg