Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Με 213 «υπέρ», 16 «κατά» και 8 «παρών», άρθηκε η ασυλία των 4 βουλευτών της ΧΑ

Αρθηκε η ασυλία των τεσσάρων βουλευτών της Χρυσής Αυγής
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)


Δίχως νέο οπτικοακουστικό υλικό, αυτή την φορά, αλλά με μια επιστολή «Έλληνα δικαστή» τα στοιχεία του οποίου ήταν σβησμένα, προσήλθε ο χρυσαυγίτης βουλευτής κ. Ηλ. Κασιδιάρης στην συζήτηση επί των αιτήσεων άρσης της ασυλίας των Αντ. Γρέγου, Πολ. Ζησιμόπουλου, Αρτ. Ματθαιόπουλου και Κ. Μπαρμπαρούση ...

... (απουσίαζε ο ανεξάρτητος Χρυσ. Αλεξόπουλος επικαλούμενος την παρουσία του σε δίκη).

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς που περιέχονται στην εν λόγω ανώνυμη επιστολή, η ανακρίτρια της υπόθεσης, κυρία Ιωάννα Κλάπα, δέκα ημέρες πριν αναλάβει την υπόθεση της Χρυσής Αυγής «χοροπηδούσε από χαρά και ούρλιαζε ΄΄ο Αθανασίου θα μου δώσει την υπόθεση της Χ.Α. και θα τους χώσω όλους μέσα΄΄». 

Στο πνεύμα αυτό ο κ. Κασιδιάρης επανέλαβε τις θέσεις του για παρέμβαση στην Δικαιοσύνη προκειμένου να διωχθεί η οργάνωσή του και τα στελέχη της. «Οι παρεμβάσεις στην Δικαιοσύνη είναι εμφανείς», είπε, ενώ κατηγόρησε όλα τα κόμματα για «συγκάλυψη» καθώς δεν υπογράφουν την πρόταση που απηύθυνε η Χ.Α. με αφορμή τις «αποκαλύψεις» Μπαλτάκου για σύσταση προανακριτικής επιτροπής προκειμένου να διερευνηθούν οι ευθύνες των Σαμαρά, Αθανασίου και Δένδια.

«Δεν υπάρχει προθυμία βουλευτών για να στηθούν τρεις κάλπες. Αυτό συνιστά συγκάλυψη», είπε ο κ. Κασιδιάρης, σημειώνοντας μάλιστα ότι «αμέσως μετά την ομολογία Μπαλτάκου ήλθαν οι επιβεβαιώσεις από το αμερικανικό σιωνιστικό συνέδριο που σε ανακοίνωσή τους ομολογούν ότι είχε δοθεί υπόσχεση από τον Σαμαρά να ξεριζώσει τη Χ.Α.».

Επίσης, υποστήριξε ότι η πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων κυρία Βασιλική Θάνου έλεγε ότι ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Χ. Αθανασίου και συγκεκριμένο δικαστικό επιτελείο ετοιμάζουν την δίκη της Χ.Α. που θα είναι ένα τηλεοπτικό γεγονός, ενώ έκανε λόγο και για «μυστικές συναντήσεις Σαμαρά - δικαστικών».

Κατά τα λοιπά, ο κ. Γρέγος είπε ότι «γνωρίζαμε για τα σχέδια της κυβέρνησης με ακρίβεια, μας τα έλεγαν και άλλοι βουλευτές κυρίως της ΝΔ». «Μας θέλετε στη φυλακή, μας θέλετε ακόμα και νεκρούς, αλλά οι ιδέες δεν φυλακίζονται», είπε, ενώ και ο κ. Ζησιμόπουλος έκανε λόγο για «προειλημμένες αποφάσεις». «Δεν δικαιολογείται η δίωξή μου. Η κατηγορία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Καμία συμμετοχή μου σε καμία παράνομη πράξη. Εντελώς αυθαίρετα μου αποδίδεται η κατηγορία του εγκληματία», τόνισε.

Ο κ. Ματθαιόπουλος σημείωσε ότι «όλη η διαδικασία είναι περιττή και αστεία για την υποτιθέμενη ένταξη σε εγκληματική οργάνωση». «Οι διώξεις έχουν πολιτικό και μόνο χαρακτήρα. Με την δίωξη θα οδηγηθούμε σε μια δικαιοσύνη που ελέγχεται άμεσα από την εγκληματική οργάνωση της ΝΔ», είπε, δηλώνοντας αντίθετος στην «παράλογη λογική της συλλογικής ευθύνης». «Για όσα μου καταλογίζονται έχω την συνείδησή μου και τα χέρια μου καθαρά. Δηλώνω αθώος», κατέληξε.

Ο κ. Μπαρμπαρούσης προτίμησε να απευθυνθεί από του βήματος «για να σας έχω όλους απέναντι», όπως είπε στους βουλευτές και ξεκινώντας από τα αριστερά καταφέρθηκε κατά των κομμάτων του κοινοβουλίου για να καταλήξει λέγοντας: «Ποσώς με ενδιαφέρει τι θα ψηφίσετε για την άρση της ασυλίας μου. Εγώ την συνείδησή μου την έχω καθαρή». 

Κατά την ονομαστική ψηφοφορία επί συνόλου 237 ψηφισάντων, υπέρ της άρσης της ασυλίας των τεσσάρων χρυσαυγιτών τάχθηκαν 213 βουλευτές, ενώ 16 βουλευτές ψήφισαν «κατά» και 8 επέλεξαν το «παρών».

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg