Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Ο Τζιμπρίλ Σισέ πάτησε σε αθηναϊκό έδαφος


Είχε ηρεμήσει για ένα διάστημα, αλλά, ο Τζιμπρίλ Σισέ άρχισε να εκφράζει ξανά την επιθυμία του να φορέσει τη φανέλα του Παναθηναϊκού, ενώ, τα... γυρίζει όσον αφορά την απόσυρση του από την ενεργό δράση.

Κατά την άφιξη του στην Αθήνα την Τρίτη (30/6), ο Γάλλος επιθετικός μίλησε στους δημοσιογράφους οι οποίοι τον περίμεναν στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" και υπογράμμισε πόσο θα ήθελε να γυρίσει...

"Θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου κάπου που αγαπώ. Αν μου έλεγαν από τον Παναθηναϊκό να επιστρέψω το Γενάρη, θα επέστρεφα με όλη μου την καρδιά, θα ερχόμουν αύριο το πρωί" τόνισε ο Σισέ μόλις βγήκε στην αίθουσα αφίξεων...

Σύμφωνα με συνέντευξη που δόθηκε στον ιστότοπο Sport24.gr είπε: 

"Δεν θα σταματήσω, θέλω να παίξω άλλο έναν χρόνο. Θα ήταν το ιδανικό να επιστρέψω στον Παναθηναϊκό. Αλλά, δεν εξαρτάται από μένα. Εμπλέκονται πολλοί. Ο πρόεδρος, ο τεχνικός διευθυντής. 

Έχω μιλήσει μαζί τους, τους έχω πει ότι θέλω να γυρίσω και περιμένω".

"Έχω ξεχωριστή σχέση με τους οπαδούς και έχω δυνατό δέσιμο με την ομάδα. Παρακολουθώ όλα όσα συμβαίνουν στον Παναθηναϊκό και είμαι πολύ χαρούμενος που πήρε τον Μάικλ (σ.σ. Εσιέν), είναι σπουδαία μεταγραφή. 
Ανυπομονώ να ξαναέρθω και να τον δω" πρόσθεσε"

Ο Σισέ, ο οποίος θα μεταβεί στη Μύκονο για παίξει μουσική σε κέντρο διασκέδασης του νησιού, αναφέρθηκε και στον Εσιέν και στις συμβουλές που του έδωσε:  

"Με πήρε τηλέφωνο και ήταν πολύ εύκολο για μένα να του πω πως αυτό που θα συναντήσεις εκεί, δεν το έχεις ζήσει πουθενά. Του είπα ότι είναι μεγάλος παίκτης, ότι έχει πανηγυρίσει τίτλους, αλλά, πουθενά δεν έχει βιώσει τέτοια ατμόσφαιρα. Αυτά ήταν τα λόγια μου και τον προέτρεψα να έρθει".

Όσο για το event που θα παίξει μουσική, ο Σισέ σχολίασε: 

"Προσπαθώ να κάνω χαρούμενους τους ανθρώπους. Εάν το πετυχαίνω με το ποδόσφαιρο ή με τη μουσική, είναι το ίδιο. Ελπίζω οι άνθρωποι να έρθουν να με ακούσουν, θα το ήθελα".

Η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο και ο Σισέ δεν μπορούσε να την αγνοήσει:  

"Ξέρω ότι είναι δύσκολη η κατάσταση. Είναι δύσκολο και για μένα να βλέπω τους ανθρώπους αυτής της χώρας σε άσχημη κατάσταση, γιατί έχω την Ελλάδα στην καρδιά μου. Δεν μπορώ να κάνω πολλά, εκτός από το να ελπίζω, μόνο αυτό μπορώ να κάνω. Αλλά, τους καταλαβαίνω, τους νιώθω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg