Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι σταματά το μπάσκετ.



Ο Δημήτρης Διαμαντίδης, δήλωσε χαρούμενος για όσα πέτυχε στην καριέρα του, και τόνισε πως ακόμα δεν έχει συνειδητοποιήσει ότι σταματά το μπάσκετ.

«Θα δω τον Αύγουστο, όταν αρχίσει η προετοιμασία κι εγώ δεν θα είμαι. Εκεί όντως θα μου κακοφανεί. Αυτή τη στιγμή δεν έχω καταλάβει ότι σταματάω. Θα το συνειδητοποιήσω με τον καιρό». εξήγησε, ενώ ρωτήθηκε ποιά λέξη σκέπτεται για τον εαυτό του. « Αφοσιωμένος, ευλογημένος, τυχερός, χαρούμενος. Θα έλεγα σε όλους να έχουμε υγεία. Να καταλάβουμε πώς είναι η ζωή». Μετά το τέλος των δηλώσεων του χειροκροτήθηκε από τους δημοσιογράφους για περίπου μισό λεπτό.

«Είναι μια περίεργη βραδιά για μένα προσωπικά και για όλη την ομάδα. Από τη μία χάσαμε ένα παιχνίδι κι έναν τίτλο. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Για μας είναι μια δύσκολη στιγμή. Ο τρόπος που χάθηκε το παιχνίδι με στενοχωρεί, αλλά όταν κάθομαι και σκέφτομαι τα τόσα χρόνια που ήμουν στο μπάσκετ δεν περίμενα να ζήσω τέτοια πράγματα που έζησα μέχρι τώρα. Είμαι ευλογημένος, όλοι μας, που είμαστε μέρος του μπάσκετ. Είναι απίστευτα όσα έζησα πέντε χρόνια στον Ηρακλή, μου έδωσε την ευκαιρία και τον ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν», είπε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού.

«Αυτά τα δώδεκα χρόνια στον Παναθηναϊκό έζησα απίστευτες στιγμές που εύχομαι κάθε αθλητής αν μπορεί να ζήσει. Ευχαριστώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την αγάπη που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια και για την προσήλωση. Ο Παναθηναϊκός είναι ομάδα και συνεχίζει. Έτσι είναι ο αθλητισμός. Πρέπει να περνάμε τα δύσκολα. Σας ευχαριστώ και σας, είναι η τελευταία φορά που σας βλέπω. Δεν ήμουν και ο καλύτερος συνομιλητής σας, αλλά έχω μια φιλοσοφία στο μυαλό μου. Μόνο υγεία», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg