Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Έρευνα τηλεοπτικού δικτύου για παρενοχλήσεις στην ισραηλινή Βουλή




Θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης ή επίθεσης καταγγέλλουν ότι έχουν πέσει σχεδόν όλες οι Ισραηλινές βουλευτίνες.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το τηλεοπτικό δίκτυο Channel 2 και αναπαράγει η ισραηλινή εφημερίδα Haaretz, 28 στις 32 βουλευτίνες δηλώνουν ότι έχουν βιώσει κάποιας μορφής σεξουαλική βία κάποια στιγμή στη ζωή τους.

Η Μίχαλ Μπιράν της Σιωνιστικής Ένωσης και η Μεράβ Μπεν Αρί του Κουλάνου δήλωσαν πως έπεσαν θύματα ακόμα και αφού εξελέγησαν στην Κνεσέτ.

Από την άλλη, η Ραχήλ Αζαρία του κεντρώου Κουλάνου δήλωσε πως είχε δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση όσο ήταν μέλος του δημοτικού συμβουλίου της Ιερουσαλήμ.

«Ήταν ένα περιστατικό που επανελήφθη στην επιτροπή σχεδιασμού, της οποίας ήμουν μέλος. Ένα άλλο μέλος του συμβουλίου έκανε παρατηρήσεις σεξουαλικής φύσης και όλη η αίθουσα ξέσπασε σε γέλια. Συμβουλεύτηκα νομικό σύμβουλο και άλλους αξιωματούχους και όλοι μου είπαν ότι δεν μπορούσε να γίνει τίποτα», δήλωσε η Αζαρία.

Την ίδια ώρα, η υπουργός Ισότητας, Γκίλα Γκαμλιέλ, αναφέρθηκε στην παρενόχληση σε μέσα μαζικής μεταφοράς.

«Κατά τη στρατιωτική μου θητεία ταξίδευα με το λεωφορείο και με έπαιρνε ο ύπνος. Μία φορά, ένιωσα κάτι να με σπρώχνει. Προσπάθησα να κινηθώ και τότε είδα ένα χέρι κάτω από τη θέση μου. Απλώς πάγωσα. Μέχρι σήμερα μετανιώνω που δεν αντέδρασα, γιατί θα μπορούσα να αποτρέψω ανάλογα περιστατικά», είπε η Γκαμλιέλ.

Η Μεράβ Μπεν Αρί από την άλλη, μίλησε για την εμπειρία της εντός του κτιρίου της Κνεσέτ.

«Ακόμα και σήμερα, το γεγονός ότι είμαι ανύπαντρη στην Κνεσέτ με θέτει προ δυσάρεστων καταστάσεων. Κάποιες φορές ο κόσμος σχολιάζει. Δε θέλω να επεκταθώ, αλλά υπήρξαν καταστάσεις πρόσφατα στην Κνεσέτ που τις φρόντισα», δήλωσε.

Η Ξένια Σβετλόβα της Σιωνιστικής Ένωσης εξήγησε πως όταν ήταν έφηβη και αφού είχε μετακομίσει στο Ισραήλ με την οικογένειά της δε μπορούσε ούτε να βγει στο δρόμο, καθώς «μερικές φορές άγγιζαν τα μαλλιά μου και με πλησίαζαν κάνοντάς μου σεξουαλικές προτάσεις. Κάποια στιγμή, έβαψα τα μαλλιά μου καστανά ώστε να σταματήσουν να με ακουμπούν και για να μην ξεχωρίζω. Ήταν ένας συνδυασμός σοβινισμού και ρατσισμού».

Η Σάρεν Χασκέλ του κυβερνώντος κόμματος Λικούντ, περιέγραψε πώς της επιτέθηκε ένας άνδρας, τον οποίο εμπιστευόταν, λέγοντας: «Συνέβη όταν ήμουν πολύ νέα. Όταν συνειδητοποίησα ότι ανάλογες εμπειρίες βιώνουν και άλλοι, έσπασα τη σιωπή μου έπειτα από πολλά χρόνια και το πρώτο συναίσθημα ήταν η απίστευτη ενοχή. Ήταν δύσκολο για εμένα να δεχθώ ότι θα μπορούσα να είχα σώσει άλλες γυναίκες από αυτή την τρομερή εμπειρία που πέρασα και δεν το έκανα».

Διαβάστε το αρχικό άρθρο ΕΔΩ


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg